1. Postanowienia ogólne.
  2. Sklep internetowy www.alwosklep.pl którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ALWO Łukasz Wosik , KOLONIA ZAWADA ul. Główna 57 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki , NIP: 773-231-51-03
  3. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym).
  4. Wszystkie ceny podane na www.alwosklep.pl  są centami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  5. Rejestracja konta w sklepie www.alwosklep.pl jest bezpłatna.
  6. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  7. Zamówienia.
  8. Zamówienia składać można przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wysyłkową, ale na terenie Tomaszowa Mazowieckiego istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu drogą e-mailową.
  9. Wysyłka:

Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz INPOST

Cena przesyłki zawiera opakowanie zabezpieczające produkt.

Paczki są nadawane od poniedziałku do piątku.

  1. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego , można również zapłacić za zakupiony towar kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych.

  1. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych.
  2. Czas realizacji zamówienia od momentu wpłaty do nadania przesyłki może trwać od 2 do 5 dni roboczych. Z przyczyn niezależnych od nas może wydłużyć się maksymalnie do 7 dni roboczych.

6.Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane, informując o tym e-mailem bądź telefonicznie

  1. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu
  2. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
    9. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  3. W przypadku anulowania zamówienia dwa razy pod rząd z powodu braku wpłaty, trzecie zamówienie zostanie z góry anulowane. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia.
    III. Zwroty i wymiany.
  4. Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Skontaktuj się z nami, gdy podejmiesz decyzję o zwrocie bądź wymianie towaru.
  5. Zasady:
  6. a) Klient po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedającym ma prawo zwrócić kupione przedmioty w terminie do 14 dni od momentu zakupu.
  7. b) Czas liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.
  8. c) Prosimy o zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.
  9. d) Zwrot kosztów dotyczy kwoty zamówionego produktu oraz przesyłki opłaconej przy zakupie.
  10. e) Sprzedający nie ponosi kosztów przesyłki zwrotnej.
  11. Inne:
  12. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
    2. Korzystanie ze strony internetowej alwosklep.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności.
    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

 

REKLAMACJE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY

 

– Kupujący jest odpowiedzialny za to, by specyfikacja, zamówienia odpowiadała jego potrzebom.

– Kupujący zobowiązany jest do zbadania dostarczonego przez Sprzedawcę towaru pod względem ilościowym i jakościowym natychmiast po jego otrzymaniu.

– Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji ilościowych następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.

– Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji jakościowych następuje w formie pisemnej po odbiorze towaru, nie później niż w ciągu 14 dni od odebrania towaru.

W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca może wymienić towar na wolny od wad lub usunąć wadę w możliwie jak najszybszym terminie nie dłuższym jednak niż 30 dni albo zwrócić Kupującemu równowartość wadliwego towaru.