- Postanowienia ogólne.
- Sklep internetowy www.alwosklep.pl którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ALWO Łukasz Wosik , KOLONIA ZAWADA ul. Główna 57 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki , NIP: 773-231-51-03
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym).
- Wszystkie ceny podane na www.alwosklep.pl są centami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
- Rejestracja konta w sklepie www.alwosklep.pl jest bezpłatna.
- Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Zamówienia.
- Zamówienia składać można przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wysyłkową, ale na terenie Tomaszowa Mazowieckiego istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu drogą e-mailową.
- Wysyłka:
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz INPOST
Cena przesyłki zawiera opakowanie zabezpieczające produkt.
Paczki są nadawane od poniedziałku do piątku.
- Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego , można również zapłacić za zakupiony towar kurierowi przy odbiorze przesyłki.
Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych.
- Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych.
- Czas realizacji zamówienia od momentu wpłaty do nadania przesyłki może trwać od 2 do 5 dni roboczych. Z przyczyn niezależnych od nas może wydłużyć się maksymalnie do 7 dni roboczych.
6.Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane, informując o tym e-mailem bądź telefonicznie
- Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia. - W przypadku anulowania zamówienia dwa razy pod rząd z powodu braku wpłaty, trzecie zamówienie zostanie z góry anulowane. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia.
III. Zwroty i wymiany. - Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Skontaktuj się z nami, gdy podejmiesz decyzję o zwrocie bądź wymianie towaru.
- Zasady:
- a) Klient po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedającym ma prawo zwrócić kupione przedmioty w terminie do 14 dni od momentu zakupu.
- b) Czas liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.
- c) Prosimy o zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.
- d) Zwrot kosztów dotyczy kwoty zamówionego produktu oraz przesyłki opłaconej przy zakupie.
- e) Sprzedający nie ponosi kosztów przesyłki zwrotnej.
- Inne:
- Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
2. Korzystanie ze strony internetowej alwosklep.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
REKLAMACJE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
– Kupujący jest odpowiedzialny za to, by specyfikacja, zamówienia odpowiadała jego potrzebom.
– Kupujący zobowiązany jest do zbadania dostarczonego przez Sprzedawcę towaru pod względem ilościowym i jakościowym natychmiast po jego otrzymaniu.
– Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji ilościowych następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.
– Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji jakościowych następuje w formie pisemnej po odbiorze towaru, nie później niż w ciągu 14 dni od odebrania towaru.
W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca może wymienić towar na wolny od wad lub usunąć wadę w możliwie jak najszybszym terminie nie dłuższym jednak niż 30 dni albo zwrócić Kupującemu równowartość wadliwego towaru.